Jag länktar..

Vill ni veta en sak jag länktar så enormt mycket till? Om ni inte vill veta får ni iallfall veta. Jag länktar till om några år, när man får köpa egen lägenhet, ja jag tänker börja med lägenhet och inte hus, hus skaffar man när man har barn och en gubbe, tycker jag. Men förstår ni vad roligt med en helt egen lägenhet? Som man kan inreda och göra till sitt eget hem. Städ freak som jag är ser jag verkligen fram imot det. Att måsta ha eget ansvar över sitt egna hem. Åh jag ryser i hela kroppen, jag länktar! Jaja sen är det ju med pengar, och alla saker, och allt sånt dära. Men fixar man skolan, pluggar man på bra, kan man få ett skapligt jobb med skapligt med pengar så det räcker. Man behöver ju inte ha så man kan shoppa varje dag, nej. Men nog med allt med räkningar, mat, och lite roliga saker. Jag vill inte bli vuxen, men ändå så vill jag det, att klara sig själv och ta eget ansvar över allt. Inte som nu, vi lever ju i största del på våra föräldrar. Fan vad kul att gå och små plocka, ha allt som man själv vill ha det, bestämma själv över allt, ojojoj, jag gillare (: Nu är det väll såklart någon negativ jävel som läser detta och tänker, nae vad jobbigt med eget hem, städa efter sig, diska, tvätta, dammtorka, jobba, betala räkningar och så vidare, precis det jag menar på att vi lever på våra föräldrar.. ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0