Logiska förklaringar, till vänster

Haha åh jag är ju great nice price alltså, jag och min hjärna kopplar inte riktigt ihop ibland haha. Vaknade mitt i natten inatt och kom på att jag hade glömt ställa alarm, så ställde det och somnade om. Sen vaknade jag av mig själv halv åtta och började fundera varför fasiken alarmet inte hade börja dampa lös, så kollade jag och då hade jag ställt det på 00:06.. det skulle vara 06:00 -.- annars hinner jag inte duscha och allt, så kom lite sent till skolan haha, fast dom såg på film så missade halva filmen typ :( attans. Eh ja asså jag gillar inte torsdagarn, dom är långa och väldigt dryga. Matte diagnos imorn och glömde matte jäkla boken i skåpet, matte prov och musik prov nästa vecka, nu jäklar ska det bli bra betyg! hoppas jag iallfall. Jag är typ helt dag vild, tänkte att det var fredag idag, men så är det ju inte.. imorn kommer bli tråkigt känner jag på mig, suck (: Aja nu ska jag gå och skriva lite saker till musiken, måste ren skriva och stryka under viktiga saker, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0