Love like this

Jaa, jag säger precis som alla andra. Gallerian var skit snygg, men affärerna var skit tråkiga.. snälla, tråkiga vuxen affärer, onödiga affärer eller.. barn affärer. Okej lite kanske man kan hitta på någon, men Luleå kommer fortfarande vara mer besökt och få mera pengar, bad luck Boden, bra försök. Haha ja jag är lite negativ (: men jag kanske gillar att vara det. For iallafall in med Elina och kollade på gallerian igen, sen for vi till henne och bara satt och pratade och hade det trevligt. Det tog en halvtimme för mig att gå hem, och det är inte äns långt? Men jag kunde inte gå snabbt, för jag höll på att avlida av mens värk. Varför ska det vara så jävligt för, varför ska man ha det så ofta, en gång per år skulle lugnt räcka -.- Ja som sakt så verkligen älskar jag att klaga, det finns typ ingenting roligare (: nu ska jag fortsätta dö, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0