My heart and soul right in your hands

Okej, jag typ sitter och tok gäspar just nu, sjukt vad trött jag är. Det var iallafall skit skönt och mysigt på badet, det är kul att fara med mindre barn, dom lyssnar på mig haha, jag får bestämma och dom lyssnar! (: Haha nej men dom är så snälla så, det var roligt, till och med för mig. Sen for vi hem ett tag och så for jag och Linnea till stan för hon skulle klippa sig. Det var typ seriöst jobbigt att sitta dära och kolla, jag ska fan i mig klara av att bli frisör, jag måste klara det, åh.. aja men det blev iallafall bra på lill tösen (: sen for vi hem och så var jag typ barnvakt ett tag. Och nu gör jag ingenting. Gallerian öppnar imorn, men vet inte om jag ska fara, dels ska jag vara barnvakt men, det skulle lösa sig, men vet inte om jag orkar, aja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0