Nothing's ever built to last

Haha en sak som är lite, seg. Om något händer eller ja, bara någonting intressant eller till och med ointressant, så skriver man ner det på bloggen. Sen nästa dag ska man berätta den otroliga händelsen för sina tanter, så blir det alltid: ja jag läste det på din blogg igår! (: Haha fuck bloggen.. den tar upp det sociala livet, morr! Den hinner alltid säga allt före en själv hinner säga det :( Men nog om det, är home nu. For till elinius och elinus ett tag, vi skulle studera mattematik, men.. ja, I love matte! Jag känner på mig att det hära höstlovet kommer bli nice, det bästa av allt, en hel vecka + två helger med tid! För annat än skolan, wiho. Imorn är det en fredag, det innebär att lika fort kommer det vara måndag igen.. åh jag länktar till lördag, saknar min söta lilla mupp så jäkla mycket! ♥ Men nu får det vara bra med detta slarviga inlägget, pusss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0