Simple Plan - You're love is a lie

Jäkla skit, så fort jag är helt själv utan någon runt mig, börjar jag alltid tänka negativt. Det skrämmer mig, för vem vet, jag kanske har rätt den hära gången, åh.. Är iallfall hemma nu. Inte mycket till prao idag typ, när jag fick lunch och kom till skolan så var Elinas mobil borta. Haha sjukt hur länge vi har ägnat tid åt den mobilen idag ;) men ja, att tappa sin mobil, är fan allt annat än kul. Och nae jag har ingenaning vad jag ska göra idag, sjukt drygt, vill fara på badet! Men jaa, vem orkar följa idag egentligen? Åh det skulle fan vara mysigt..

I fall asleep by the telephone
It's 2 O'clock and I'm waiting up alone
Tell me where have you been?
I found a note with another name
You blow a kiss, but it just don't feel the same
Cause I can feel that you're gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0