Svårt att släppa, du var trots allt min vän..


Jag känner mig snygg ikväll, som vanligt, älskar mig själv, ingen är perfekt, utom jag då haha?.. Wow ironin steg just till 100 % , maxat! Kom och tänka på det, ingen kan ju egentligen vara perfekt, för alla tycker olika, vissa kan tycka du är snygg, vissa kan tycka du är ful. Det är nog bra det, det skulle typ vara kaos annars tror jag.. idag firar jag och min piercing en hel vecka! love for real! skönt det ska bli att sluta vara så noga med den dära jäveln snart.. tror det läker på ganska bra faktist, inte för att jag vet något om sånt dära men, vild gissning. Men nu ska jag gå och tvätta bort det lilla sminket som är kvar, sen sova, yeah godnatt!

Lugn ni behöver inte äns tänka tanken,

vet det ser ut som att jag inte har något ögonbryn vid piercingen

men jaa, det har jag ju faktist, dah..


Kommentarer
Postat av: Myy

Din percing är jätte fin men tyckte du gjorde den för lånt åt höger ( : <3

2009-10-03 @ 19:52:30
URL: http://mykrutrok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0