Allt tar sin tid

Man kan inte alltid veta allt, det är logiskt, allt är mycket, det är allt lixsom.. men allt finns också i olika kategorier, dela upp det, då kan man veta mycket, men fortfarande inte allt, du måste förstå att allt tar sin tid, vad har du brottom med? Ursäkta mina komplicerade meningar, men jag sitter och filosoferar igen, jag gillar det, jag blir lugn av det. Men ja tillbaka till verkligheten, kursen idag var dryg.. ganska mycket dryg, vi fick inte köra någonting, vilket kanske var ganska bra för dom, nu får dom ju behålla mopeden hel en dag till. Men någon hade glömt att lämna kornorna så vi ska köra imorn istället, tror det är det ända vi skulle göra imorn typ. Sen gick jag till stan och tog bussen hem, köpte även Vecko Revyn, ska sätta mig och läsa den nu, ska bara ta det lugnt ikväll, sov så jäkla oroligt inatt så det var helt sjukt.. pusss


Måste måla naglarna sen också såg jag nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0