Det kommer alltid vara du

Hallu (: så nu har det fina folket klivit ut ur huset, det vill säga elina moa och felicia, vi har sett på Män som hatar kvinnor, och jag tycker den var otroligt jäkla bra! en svensk film med den dära spänningen, den var verkligen jätte bra. Sen gick vi ut till sebastian och dom, det var inte så stabilt läge för den lilla pojken? Haha okej lite kul var det iallfall, och oskar kom ett tag också, jag gjorde tre vackra, jätte vackra armband till honom! Oj vad han borde vara stolt över dom (:


Mitt hår är otroligt skabb just nu


Kommentarer
Postat av: korven;)

Jag var ju som jag var ;$

2009-09-06 @ 21:17:41
Postat av: tina

Holy fuck alltså. Du skulle bara veta sen, inte kul. Alls.

2009-09-07 @ 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0