Flickan som lekte med elden

Jag skriver för mycket ibland, allt ointressant för det mesta också, sammanfattar kvällen i typ en mening istället för två inlägg, som jag nyss tog bort. Mamma kom och hade köpt mat från max, sen gick jag ut på en promenad typ 45 minuter och bara tänkte, känner mig gladare nu (: inte för att jag har något att klaga på, men har som sakt vart dyster idag, ingenaning varför, men en promenad hjälper nästan alltid! ÅH FAN VAD JAG ÄR KLANTIG.. råkade heva sönder min ''utroppstecken knapp'' nyss, nu är den helt lös, förbannat.. nu blev jag sur igen, fan vad jag är klantig.. morr.. Aja men tillbaka till meningen med det hära inlägget, på fredag är det ju uppföljaren av män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden, på bio, och jag ska och måste se den, även om jag inte får med mig någon ska jag se den, så det är bara att någon följer mig. Åh jag skulle behöva kunna göra ett utropstecken nu.. hmm. Ett tusen ett hundra kronor på måndag, skönt


JAG LAGADE KNAPPEN NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0