Min lilla ängel

Hallå (: hmm ja jag vet inte om ni hann se att min blogg var helt sne igår, men jag lyckades fixa den efter lite gorm och fula ord. Så nu är den som den ska igen hihi. Men igår var jag med mina favorit tjejer efter skolan typ, och favorit pojk då (: Elina moa felicia och elin, vi var typ först på stan, köpte hårfärg så nu är jag inte blondin längre, tack elina girl som färgade! Sen for vi typ till mig och såg film, fick jätta söta presenter, gullungar (: Filmen som vi såg var skit äcklig, usch alltså, inte mysigt på något vis, måste vara en av dom äckligaste filmerna jag har sett, helt seriöst. Nu vet jag inte om det blir att vi far och kollar på hockey, men jag tror det, jag och moa ska iallfall det vet jag nu helt säkert, får väll se sen med dom andra små flickorna. Måste kliva upp och göra något och äta och sen fixa mig iordning, pusss


Haha har tagit bilder från moas kamera, muhaha (:

Haha förlåt, gullungar ;D

Haha, lite frän måste ja få säga (:

De hära ska jag göra ikväll!

'' Plugghäst piller, gör dig bäst i klassen! '' ;)

Den hära färgade jag, blev inte alls den färgen haha (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0