Min mage och hals tar kål på mig

Whäe, min hals och mage gör så jävla ont, i will typ die snart av smärta haha! fyfan.. (: ja efter som att jag har vart ''sjuk'' idag, jag har inte vart direkt sjuk men min morbror tycke jag skulle stanna hemma och vila upp mig istället för att fara på skolan, så har jag inte mer än sett på tv, fan vad dåliga program det går på en vardag till typ tre tiden! morr.. för ett tag sen stack min värme, buhu nu är det kallt. En sak som jag går och grubblar ganska mycket på nu, jag har märkt att jag har ''glidigt ifrån'' några personer :( det känns jätte hemskt att jag knappt inte länge pratar med dom, inte ovänner eller något, bara typ sluta prata, jag måste ta tag i saken och fixa det så snabbt som möjligt! sånt har jag lärt mig, att man ska ta tag i saker och ting så fort man bara kan, det brukar alltid bli bättre så. Haha fast ganska självklart (:

Vet ni en sak om mig? - jag är ett städ freak, jag städar varje dag, damsuger och allt, jag kan inte gå och lägga mig om inte min säng är bäddad, och jag har valt kläder till nästa dag och lagt fram allt jag ska ha med mig. Jag kan inte stressa då blir allt fel, och jag sätter mig ner och gör ingenting. Så om jag inte har gjort allt som jag ska så kan jag inte sova, det är ganska hemskt haha, fast ändå skönt på morgonen för då behöver man lixsom inte tänka så mycket, allt är ju redan på sin plats (: och jag tycker att ordet mens är ett av dom fulaste orden jag vet, och som vanligt har jag mycket att klaga på!


Ser ut som om mitt ena ben är, spec-iellt?


Kommentarer
Postat av: mmatilda

jag älskar dig massor babugörl! :)<333

2009-09-03 @ 20:22:59
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0