Orolig och osäker

Usch nu känner jag mig dålig på två sätt, det ena är att jag måste börja ta mera tid åt att vara med mina vänner, det oskar skrev igår gjorde så jag började tänka till lite, och det andra är att jag har sjukt dåligt samvete för att jag inte är på friluftsdagen idag, omg.. aja får väll se till att vara på alla dom andra, var faktist på alla friluftsdagarna i 8an tror jag, den ni. Igår hant jag inte skriva något typ, busade med småbarn hela kvällen och sen kom erik, vi hjälpte min kusin med läxa haha, och så typ terroriserade dom mig.. som vanligt då. Nog för att jag kanske alltid ska retas med någon av dom på något sätt, men det gills inte, dom är killar! haha (: juste jag måste fara in till stan senare, ska kolla på ett ställe om jag kan få prya dära, hoppas de det skulle vara ganska nice tycker jag, ohja. Äh nu ska jag fortsätta spela farmwille och ligga kvar i sängen ett tag till, pusss


Linn som typ flyger :b

Hög midja är ju mode, dah?.. ;)

Tss haha, små barn som tog bilden, börjar ju undra lite..

Naw min lilla pluttinutti gull unge! (:


Kommentarer
Postat av: mmatilda

min nalle är TBX :D:D <33333333

2009-09-15 @ 18:01:23
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0