Say you will stay with me

Woho nu ni.. nu är jag rätt så mörkhårig! Ja självklart är det så att jag har färgat håret, tack lilla fiffolina för hjälpen (: har vart med fiffi och elina ikväll, mina små tanter. Sen så har jag ju färga håret, men har ingen bild och orkar inte ta någon bild, för så viktigt är det inte, det är bara en hårfärg. Jag vet inte riktigt men på något sätt känns det som en stor klump har låstnat från mig nu, känns som om mycket som jag har vart orolig över äntligen har löst sig, och det känns så jävla bra! En av dom största sakerna som har hänt nu under en viss period är det med att alla vi 5 är sams nu, och gud nåde oss om det blir något bråk eller ''grupp fördelning'' igen.. nu måste vi hålla ihop, för jag älskar er. Och denna vecka börjas med sovmorgon till tjugo över nio, en timme längre att sova är alltid något.. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0