Seven things i hate about you

Hallå (: sitter hära och pratar lite med min söta kusin. Har hunnit vara in två gånger till stan idag sen tre haha, först for jag och kusin in dit, kollade lite och så vidare, köpte ett nagel lack hihi. Sen for vi hem igen, sen for jag in igen med fiffi, vi gjorde inte så mycket skulle till dolllar men nej, vi tänkte ett steg före och kom på att vi inte skulle hinna med den sista bussen hem, vi är smarta! Men hon var nu tvungen fara hem och äta, sen ska vi cykla till arenan och se fotboll, nej det är absolut inte 94orna som ska spela jag lovar, dah ovanligt att jag ska på något sånt.. äh nu ska min kusin få ha datorn, pusss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0