Take a bow

Till att börja med, nej jag fyller inte år imorn, den dära räknaren räknar ju snett, fyller år på torsdag. Därimot imorn så var det 1 år sen tina och nisse blev tillsammans, och jag minns det som om det bara var typ 3 månader sen, det är helt sjukt vad tiden går fort, grattis till dom iallfall (: fortfarande är dom precis lika söta som då, och fortfarande så är jag lika glad för tinas skull som jag var då, för jag har vart me om tinas ''killproblem'' ända fram till det hära med nisse, flickan är kär på riktigt nu (: Okej tillbaka till mitt vanliga tråkiga prat, var ju på/hos vårdcentralen imorse och det var inte halsfluss, tack för det, men det var tydligen ändå inte bra, asså ja jag förstod inte så mycket vad dom sa. Mamma blir ju helt galen när jag är sjuk så for till apoteket och köpte en massa saker, nu jävlarns ska jag bli frisk (: for tillbaka till skolan och tråkigt var det, åkte hem för jag var så seg i hela kroppen, från klockan 2 till 7 har jag sovit sen jag kom hem, helt sjukt, fast nu känner jag mig lite bättre iallfall. Och det dära om piercing, jag ska ta i ögonbrynet, men det blir inte på fredag som jag hade hoppas på.. mamma sa att jag måste vänta tills jag blir helt frisk sen får jag ta, buhu jag som hade längtat så mycket :( äh jag får ta och bli helt frisk snabbt då istället! Den hära kvällen kommer vara ganska tung, saknar dig som ett psyk om du vill veta haha <3 ska se film, adios (:


Tror jag ska ta den hära, men jag vet inte.. :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0