Tuff tuff tåg

Tuff tuff, bump bump, tuff tuff, bump bump..
Hihi jag ska bli ett tåg när jag blir stor (: för tänk vad tågen får se varje dag, hela tiden typ, och så är dom ju jätte snälla och skjusar folk dit dom ska, åh söta små tåg (: fråga mig inte.. jag mår toppen ikväll! Fan asså mens ger inte bara dåliga stunder, man kan faktist bli glad av det också hehe (: om det nu beror på det eller om det är för att jag har världens sötaste vänner, sötaste familj och släkt, och världens sötaste sötis, hmm livet är underbart (: Men ikväll har jag vart med flina girl hela kvällen, typ stackars mig.. haha not! Vi har typ vart på massa ställen, och så har vi åkt och kört moped, det var iskallt typ.. sen for vi och såg på svenska hw fruar, me like! Nae men fatta tjill att ha en gubbe med pengar? då skulle nog inte mens veckan vara så badly om man fick fara och tröst shoppa hihi (: Oj det känns som om jag skulle kunna sitta och skriva i evigheters evighet just nu, om ingenting, jag är så himmla glad, och jag vet knappt varför, men jag har faktist fortfarande mycket att klaga på, jag har ont i magen, jag vill ha pengar, jag vill mysa, jag vill inte gå till skolan imorn, jag vill ha en ny mobil och.. ja sådära skulle jag kunna hålla på i flera år (: nu blev det långt.. godnatt hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0