Don't let it go..

Hahaha, jag blir så irriterad på sura små kärringar som bara är otrevliga. Jag och mamma for och gjorde mitt pass, och såklart var det ju en sån där stel och tråkig tant som bara var otrevlig. Råka börja skratta för att hon var så sur, då blev hon inte gladare haha (: Men efter det så for vi in till stan, tog bilder till moppe kortet, gick och åt på kina och shoppade lite. Fick 2 halsband, en tröja, ett par skor och en ny mascara! Så söt hon är. Men nu ska jag bara ta och städa till lite i mitt rum efter all kläd provning. Sen ska jag vara med Fiffo och Idus (: Och ja, jag leker lite med tanken att ta kort på det jag fick idag, men orkar inte nu haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0