I've lost my mind

Jag lyckades ta bort mitt förra inlägg på något vis.. typiskt. På tal om typiskt, det rasade nyss snö från taket framför bron och garaget, det betyder att jag måste ut och skotta bort det, igen! Jäkla snö.. Inatt sov iallafall Erik här, jag gillar honom väldigt mycket hihi. Just nu sitter jag och ser på Cheetah Girls 2 på tvn, dom är ganska härliga dom filmerna. Usch vad jobbigt det var att skriva, vet inte hur jag ska skriva allt jag ska skriva! Lite senare ska jag och Elina fara till Vibbyn, och vara katt vakt haha. Nej men, min mor kom på igår att dom skulle sova borta, så blev ganska snabb planering.. Men men. Hoppas dom har lämna barnskotern hemma, då ska vi köra den Elina haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0