Nevertheless - Topics

Att fara till Vibbyn, det är nästan som att fara iväg från denna stad ett tag. Alltså? Jo det är skit skönt. Och att vara där med kompisar när dom andra inte är hemma, då blir det ännu mer skitt skönt. Jag trivs egentligen att bo ute på ''landet'' fast ja, fast ne, det är ju inte så stor skillnad. Men jag älskar min säng där! Den är extremt mjuk, nästan för mjuk faktiskt? Jaha, nu sitter jag här och skriver om ingenting i ett desperat försök att fördriva tiden. Jag lyckas faktiskt, eller så är det tvn och spotify som fördriver tiden åt mig kanske.. äh, nu måste jag packa sakerna, ha en trevlig fredags kväll, det ska jag ha iallafall (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0