Whataya want from me

Sovit nästan 5 timmar inatt, och jag brukar sova 9 typ..
Så är några aningar trött, men men life goes on (:
Har varit i storheden typ hela dagen, eller inte hela dagen men..
Bikini och strumpbyxor fick jag med mig hem (:
Blä, jag hatar mens, jag känner mig vidrig, usch och blä!
Aja, nu ska jag göra.. hmm, jag vet inte haha..
Aha, jag ska vara med Ida fick jag nyss reda på (:
Det ser så fult ut när jag skriver massa rader..
Därför ska jag göra ännu mera hihihi (:
Juste! Erik kommer hem idag, en tia på att du är brun nu..
Jag är avundsjuk på min yngsta kusin, skit avundsjuk
Han är brun, året om! Det försvinner aldrig för honom :o
Vågar inte stå brevid, ser alldeles för blek ut haha..
Jag länktar efter att bli så där härligt brun som man är på sommaren (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0