Blaaa blaa bla

Jaja men det är ju kanon att mitt internet samarbetar med mig.. Förra inlägget skrev jag typ runt 4 idag. Suck och stön för denna jäkla dator och internet. Tekologiska saker gillar inte mig. Känner att det här kommer bli ett gorm inlägg, är trött och vill sova.

Idag var det ju en liten speciell dag för mig och Erik, o speciell för alla andra men. Ett år tillsammans, inte illa, vet många som har tveka på oss länge. Men bla bla bla.. For in till stan runt 3 och åt på Dagobert med några snygga brudar. For hem, och cykla iväg till Erik. Han blev sugen på Max senare mot kvällen, som vanligt, så for vi dit med Fiffi. Sen for vi förbi Pelle boy. Och efter det for jag och Erik till mig. Vet jätte mycket sen och ''och'' men är så jäkla trött.. Blir leka lekar osv med klassen imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0