Hold on, be strong

Helg imorgon! Skönt, nu börjar rutinerna komma igen när skolan dragit igång, dels med att uppskatta helgerna mycket mer. Vi har fortfarande inte börja med schemat, det gör vi på måndag. Så slutar vid lunch imorgon som vi har gjort hela veckan. Så är ju inte direkt att jag måste ha helg för att man är slut, haha. Jag är bara helt förälskad i att sova. Men.. Har nyss duschat och tagit plats framför datorn i min sköna säng, som vanligt. Jag och Fiffi for en runda till stepin. Härligt! Aya, orkar inte skriva vill bara lägga mig och dö i en eller kanske två dagar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tränar du så lite när du har ett step in kort?

2010-08-26 @ 22:00:50
Postat av: Vikkan

Vet inte om 3 gånger i veckan är speciellt jätte lite. Det är ju inte mycket, men inte lite heller. Problemet är väl att jag inte alltid skriver när jag far och tränar? Jag försöker iallafall träna 3 gånger i veckan, ibland blir det mindre, och ibland blir det mer. Såååå, aa

2010-08-26 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0