Mysigt

Jag tror jag är en negativ människa. Jag älskar slutet av sommaren, hösten och vintern. Jag hatar kylan som kommer, men jag älskar när det börjar bli mörkt. Njuter lite smått nu när det äntligen börjar mörkna på kvällen, tycker det är jätte skönt och mysigt! Eller man kanske inte behöver vara negativ för det, vet inte vart jag fick det ifrån haha. Men min lillebror tycker jag är jätte knäpp för jag gillar mörker, han älskar när det är ljust, kanske lite mörk rädd va va va? ;) Min lilla skit unge som snart växer om mig.. Varför går tiden helt plötsligt så fort?! Inget fel med det, tänkte bara snart är man väl gift och har barn också.. Sen dör man. Snipp snapp slut och så var livet slut (: Eller är jag kanske negativ iallafall? Aya, pusss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0