And a happy new year

Min julafton var jätte bra. Jag fick en skoter! En skoter med en ny motor som låg på sidan om haha.. Så kunde aldrig testa den, jag längtar så tills Nisse har satt ihop den! Just nu är skotern det ända jag tänker på. Det ska bli så underbart att köra skoter snart! Skoter ♥

Jag tycker att dagen efter julafton känns så Jaha nu då? Jag måste ha något att se fram emot, får väl längta till nyår istället. Fast det gör jag inte ännu, har det helt oplanerat så vet inte vad det är att längta till. Hoppas bara det blir grymt i alla fall! Nä jag kan verkligen inte blogga nu, jag vill bara att Nisse ska ringa och säga att skotern är klar! Att vänta är en plåga haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0