Dag 01 - Om mig

Ja, jag är nog en väldigt ointressant person, men en liten beskrivning då..

I stort sätt så är jag nog världens största mes. Jag är otroligt blyg, speciellt för nya personer. Jag vet aldrig vad jag ska säga och blir bara röd i ansiktet haha. Har väldigt svårt att öppna mig för människor, spelar ingen roll om jag vill eller inte, tror min blyghet har något med det att göra. Sen är jag väldigt känslig också, på insidan då. Jag gråter mer än vad jag behöver, och ibland gråter jag helt utan anledning. Och att säga vad jag tycker rakt ut är jag dålig på. Är istället tyst och grubblar på det alldeles för länge. Jag är klen.

Men någonting som jag är glad över, är att jag nästan aldrig mått dåligt över hur jag ser ut. Jag är inte den smalaste och snyggaste b-ruden på jorden, men det har nästan aldrig gjort mig någonting. Visst har jag haft dåliga dagar och unvikit speglar och bara velat dö när man kollat sig i spegeln. Men jag är nöjd med mig själv.

Brukar ofta underskatta mig själv, om min intelligens haha. Jag är ganska osmart, är inte speciellt bra i skolan då min lat het är ett ganska stort problem. Gick ut Sanden med 8 vg tror jag, så jag är inte direkt något under barn. Men nu på Björknäs har jag märkt att jag kanske inte är så dum ändå, kan mer än vad jag tror i alla fall.

Jag är fruktansvärt tjurig när jag väl har bestämt mig för något. Om jag börjar på någonting måste det vara klart innan jag slutar med det. Jag är ''renlig'' av mig, städar hela tiden. Mitt rum är väldigt sällan stökigt. Att ha ordning är viktigt för mig, speciellt i mitt rum. Någonting som jag älskar är att hjälpa folk. Har många gånger fått höra att jag är en duktig lyssnare och att jag ger bra råd. Vet inte om det stämmer men blir lika glad varje gång. Eftersom jag gillar att hjälpa folk, var Omvårdnads programmet rätt val för mig!

Haha nu blev det för mycket.. Nu ger jag mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0