Elin räddar våra världsproblem!

I höst lärde jag känna en flicka på 16 (snart 17) år, som tänker en aning för mycket ibland. Nyss hade hon stora problem med att hon var törstig och julmusten bara gjorde henne mer törstig men hon kunde inte förstå varför. Glaset med julmust tar ju därför slut hela tiden så hon måste ha mer, sa att hon skulle ta vatten istället. ''Äh, inte orkar jag gå till köket för ett glas vatten heller.. Åhnej, tänk om barnen i afrika hörde mig säga sådär :s''

Elin: Jag har i många år funderat över detta världsproblem
Jag: Du låter som en gammal gubbe..
Elin: Där ett tag funderade jag på att snurra jorden, med massa flygplan och allt som kan flyga, under vintern så dom fick all våran snö=massa vatten. Sen sa min lärare att det inte gick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0