Go went gone

Jag har ingen energi i kroppen. Har inte haft det på flera dagar. Jäkla förkylning.. Jäkla is kalla väder. Jäkla tråkiga kväll med huvudvärk och noll energi och irriterad näsa. Den ända som varit bra idag var att vakna bredvid Erik. Och kanske att när jag och Linnea for till stan hittade jag hittade ett par örhängen för 10 kronor! Det var också ganska bra. Och kanske den där munken vi köpte också.. Den var väldigt god.

Jag har bara sovit, och sovit, och sovit lite till ikväll. Tror jag ska ta och sova igen snart, fast den här gången ställa alarmet så jag inte missar hockey matchen inatt. Sen måste jag ställa ett till alarm så jag vaknar tidigt imorgon bitti, ska till Luleå. Funderar på om det är värt att offra typ 4 timmars sömn för att fara dit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0