Nu är min dator virus fri!

Nu är min dator virus fri! Som ja sa fick jag virus igår på datorn, viruset tog över datorn helt, så stängde av den och tog fram min gamla dator. Så satt jag nyss och kollade på bloggar, gick in på Kissies och såg att hon hade fått samma virus. Var ju tvungen att läsa vad folk hade kommentera, för brukar oftast finnas folk som har en lösning till det. Läste att det var MÅNGA som hade fått just det viruset, efter dom hade besökt hennes blogg. Hittade några kommentarer som sa hur man kunde återställa datorn bara typ två dagar bakåt istället för att återställa datorn helt.. Och det fungerade, skönt det!

Medans jag gjorde den där återställningen på den här datorn, så fick min gamla samma virus! Och var fortfarande inne på hennes blogg för att läsa hur jag skulle göra med återställningen. Så viruset verkar ju komma därifrån.. Haha, fan jag måste verkligen ta och skaffa nå virus skydd till datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0