Nytt år, nya minnen

Har funderat på att göra ett inlägg om det här året, men jag har tagit väldigt lite bilder i år.. Blir tråkigt att bara skriva om det utan bilder. Kort och gott, ett bra år har det varit! Inte kanske ett jätte bra år som jag aldrig kommer glömma, men det har varit lite mer än helt okej!

Men idag har varit en bra dag. For in till stan och åt med Emil och William, när dom for hem mötte jag upp Fiffi och Amanda plus två stycken krabater. Vandrade runt som vanligt i den här tråkiga staden, såg mycket fint på rea också, bara för att jag inte hade med mig pengar. Sen for jag hem och åt middag och så gick jag och William och såg hockey hos Emil. På hem vägen gick jag förbi Erik och pratade lite. Snutte pojk.

Asså shiiiiiit vad jag är trött nu, godnattans på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0