Pluggande jag

Matte provet gick jätte bra! Vad glad jag blev, fick till och med rätt på den sista mvg frågan, och det blev jag faktiskt lite stolt över. Om man nu får vara stolt över sig själv. Nej men, det var skönt eftersom jag tycker procent är jätte svårt. Trodde då att eftersom jag blev på bra humör att det skulle gå lättare att plugga ikväll till provet vi har om hjärtat imorgon, men icke sa nicke. Fan vad svårt de är.. Lugnt svåraste provet hittills i alla fall.

Jaja, det ska nog gå bra. Ska lägga mig och plugga lite till och sen ta och sova lite tidigare idag. Har börja somna efter 1 nu den senaste veckan, och det är alldeles för sent för mig som brukar snarka vid 11 egentligen. Hehe. Godnattans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0