Rock with you

Nej blev inge Luleå för mig idag, dom där timmarna jag skulle missa kändes för dyrbara. Vaknade av hög musik, skojar inte med hög alltså.. Var tydligen det jag skulle vakna och kliva upp utav. Men icke, drog två kuddar över huvudet och somnade om. Haha. Skönt var det.

Det är helt otroligt hur sköööööönt det är att sova. Finns seriöst ingenting bättre. Fan, skolan börjar ju snart igen.. Jag vill inte, skolan vill inte att man ska sova! Eller den vill att man ska lägga sig typ 9 på kvällen, men det fungerar ju inte.. Skolan är dum, dum, dum.

Hmm.. Tror jag ska på badet snart med några korkar. Men sega som dom är på att svara så vet man ju aldrig om det blir av. Skulle vara skönt med lite bubbel pool häng faktiskt! Hoppas dom där korkarna svarar snart och fortfarande är på. Hejdå!


Annars far jag en sväng till stranden i Faliraki!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0