Stop thinking, you can run over me

Kul att min dator älskar mig så mycket.. Både höger och vänster ''klick knapp'' har sluta fungera nu haha. Kan bara andvända plattan nu, as irriterande! Snart ger jag mig i kampen mot Erik, min dator kanske trots allt faktiskt suger.. Snälla dator, motbevisa oss nu!

Men ikväll har vi faktiskt jul pyntat i huset. Eller i alla fall satt upp några ljusstakar (lärde mig något nytt nyss, har alltid trott Ljusstakar heter Julstakar!), jul dukar och tomtar. Mer blev det inte. Blev väldigt mysigt. Jag älskar julen! Den är så sjukt mysig. ÅH NEJ! Kom på att jag inte har sett julkalendern idag! Det måste jag ta och göra, ska bara gå och duscha först. Och kolla till hur det går med mina bakningar i Baking life på facebook.. Facebook tar alldeles för mycket tid ifrån en. Ajjabajja! Nu har jag gorma klart, bye


Min ''ljusstake'' pfft.. Min julstake (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0