You took the time to figure me out

Hallihallå. Erik perik pung for hem för ett tag sen, och jag var nyss och sa godnatt till moster. Hon ska sova här någon dag eftersom hon opererade sig i Tisdags, så hon måste vara ''övervakad'' lite nu när hon precis har fått fara ifrån sjukhuset. Blir bara mysigt, hon är så söt.

Jag och Erik for i alla fall till stan tidigare ikväll, köpte ett par byxor som jag lade undan tidgare idag på H&M & så hittade jag en jätte mysig shorta också. Måste ta något slags köp stopp nu, måste ju börja köpa julklappar! Har dock stora bekymmer vad fasen jag ska köpa till alla.. Vet bara vad jag ska köpa till Mamma och Linnea. Kan Men resten har jag ingenaning om. Det är roligt att köpa julklappar och presenter, speciellt att slå in dem, men att komma på vad fasiken man ska köpa är jobbigt. Big problems.

Jaja, det löser sig. Nu ska jag ta och se kenza & Tyra show, buhu att det snart slutar.. Vad ska jag sen göra på Torsdags kvällarna? Attans. Behöver skaffa mig ett liv typ. Nattinatti (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0