Cause everything is never as it seems

Fan att man alltid ska vara så klok på efter hand! Varför kan man aldrig vara klok på för hand? Aja.. Nationella gick bra idag. Jag missuppfattade uppgiften lite kom jag på efter mer än halva tiden, men då var det försent, men hoppas mitt missförstånd inte var så farligt. Nu är jag iallafall hemma igen, for med mamma på stan ett tag. Fick en b&j bara för hon tycker jag sköter mig så bra hehe. Om det nu stämmer, det vet jag inte, jag tror det stämmer iallafall (: Men gott med en b&j? - Ja!.. Nyttigt med en b&j? - Nu byter vi samtals ämne här.. Just nu är jag svin trött. Råkade knäcka till nacken ganska hårt tidigare idag, så har väldigt ont i både nacken och huvudet. Hoppas lite vila kan fixa till det. Imorgon får vi en liten ''sovmorgon'' Kan iallafall ta en halvtimme senare buss, vi ska till försvars museumet. Blir nog bra det, god mitt i kvällen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0