Du är inte som du blev

Fiffi blir mobbad för att hon är singel, haha, ibland undrar jag när gränsen för omogenhet går egentligen ;) Nej jag vet, ni fattar ingenting, men det är nog lika bra det, för fattar inte själv heller. Jag tar det kort - as mysig kväll har det varit! Vi lämnar det där med bilder tills imorgon.. jag orkar verkligen inte ladda in dom på datorn, way to ansträngande. Tror det är anledning varför det blir så mycket webbcam/ego bilder, för att jag är för lat för att ladda in bilder på datorn från mobilen.. för att, för att. Och du som sitter och kommenterar anonymt, jag kan kolla upp vem du är, men jag orkar inte, det där med latheten tar över igen haha. Nu blev det jobbigt att skriva, jag ska sova snart typ. Att man orkar skriva blogg egentligen, tror dom flesta skiter i det man skriver iallafall haha..




Kommentarer
Postat av: Fiffi

HAHAHAHAHAHA FAN VAD FULA VI ÄR EGENTLIGEN, HAHAHA :)

2010-02-27 @ 02:33:05
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0