Du är totalt blåst i hela huvudet!

Någonting som det här kan göra mig så jäkla förbannad. Förlåt, men du är helt jävla dum i hela huvudet. Nu känner jag mig skit töntig som skriver ''skit'' på en blogg, där i stort sätt alla kan läsa det. Men just nu skiter jag fullständigt i det, det är bara skit det som kommer ut ur din mun iallafall så. Skit skit skit. Jag gillar ordet skit.. Nu byter jag samtalsämne. Jag är faktiskt på jätte bra humör egentligen (: Har vart med Elina ikväll, och hennes söta lillebror hehe. Vi har kollat på hennes andra bror's match. Hänger ni med på anteckningarna? Nej men det har var skit trevligt med Andersson:arna. Jag typ på något skit vis gillar att vara på ishallen. Äh nu skiter vi i det där. För övrigt är jag skit trött! Så kommer typ somna skit tidigt ikväll..
Kan ni ordet skit utantill nu? S-k-i-t


När jag ändå pratar om hockey. Jag ser min skit gulliga pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0