Hopplös som en groda

Har legat i sängen och sätt tv ända sen jag kom hem, ingen middag har jag heller fått i mig. Jag vägrar bli sjuk så jag ska sova bort min inte-må-så-bra-känsla. Imorgon har vi skridskor på gympan, och det kommer säkert vara is kallt, men nej då, det tycker säkert inte vår gympalärare. Det finns inge dåligt väder, bara dåliga kläder -.- Jag är allmänt irriterad på allt, speciellt personer som tror att allt som jag skriver som är negativt handlar om Erik, skjut er snälla.. att det ska vara så jävla svårt att låta någon få vara glad. Hejdå


Kommentarer
Postat av: fifififiififif :)

Muuuuuuuuuuummmmmms vilken godbit! man vill som ba ta hem honom hem lixåååm. hehe,



JAG HITTADE MASSA BILDER SEN I 7AN OCH DÅ VI VAR I HUDDIKSVALL HAHHAA, FAN VAD SÖTA VI VAR HÖRRU! TYP SNYGGGGGGGINGAR ;)

2010-02-23 @ 22:08:57
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0