Jag har lite att göra, så nu kör vi!

50 frågor
1. Hur mycket pengar har du på din mobil? typ någon krona bara -.-
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? joo
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? min underbara klass hehe (:
4. Hur lång är du? inte mätt mig på länge, men kring 160 :b
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Pretty women!
6. Hur löd ditt senaste sms? Emil - buh
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? det beror på, men.. ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? ingenting av det
9. När såg du senast din mamma? igår
10. Icke godkänt i något ämne? nope (:
11. Mvg i något? nej..
12. När vaknade du idag? 08:30, kärlek på sovmorgonar
13. Vilken är din favoritplats? hemma i min säng haha
14. Vilken plats föredrar du minst? sjukhus faktiskt
15. Vart tror du att du befinner dig om 10 år? i en frisörs salong!
16. Hur stor är din säng? bara en 90, måste ha en större, har blivit fet
17. Vad sover du i? tjocksockar haha
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3, fast en är bauta stor (:
19. Var har du bott/bor? torpgärdan, hundsjö, och vibbyn
20. Tycker du om kinamat? jodå, men tycker inte det är nå speciellt gott :b
21. Tycker du om kaffe? ibland, cappuccino är gott!
22. Vad dricker du helst till frukost? juice eller mjölk
23. Kan du spela poker? kan jag säkert, om någon lär mig
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? jo, Albin Ågeby
25. Vill du ha barn? joo, men kanske inte just precis nu men
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska typ -.-
27. Har du någonsin åkt ambulans? asså jag vet faktiskt inte xD
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havevelito
29. Vad spenderar du helst pengar på? svår fråga.. plopp!
30. Äger du dyrbara smycken? jo guldhalsband men det är borta någonstanns
31. Kan du rulla med tungan? jag förstår inte
32. Vem är den roligaste människan du känner? haha, det måste vara Danne!
33. Vad har du för ringsignal? jag kommer inte ihåg vad den heter, men majahi majahå (:
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? säkert, mamma är som en spargris..
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min julstake som jag glömt plocka bort x)
36. Kan du byta olja på bilen? pfft, ingenaning
37. Vilken var den senaste boken du läste? noll koll på vad den heter
38. Dansar du i bilen? bilbältet stoppar
39. När var du i kyrkan senast? ojdå, länge sen
40. Hur många hål har du i öronen? två
41. Har du någon piercing? joo det har jag
42. Har du någon tatuering? nej inte det
43. Har du provat droger? nej inte det heller
44. Röka eller snusa? ingenting av det
45. När blev du av med oskulden? nästa år tror jag
46. Har du pojkvän/flickvän? jo men visst har jag det
47. Har du ett bra sexliv? aa, nästa år
48. Vad är ditt  mobil nummer? 112 ;)
49. Vad ska du göra ikväll? ingenting vad jag vet iallafall
50. Har du några syskon? jo, 3 bröder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0