Sverige är la goa!

Min datorn och blogg.se hade totalt damp igår. Men jag var iallafall med Erik ett tag, var extra jobbigt när han for.. kan inte vara med han på över en vecka, igen, och ja när man är beroende av någon är det inte roligt alls. Så kommer vara halvt deppig hela veckan haha, men så illa är det (: Sverige gjorde iallafall en skön vinst imorse! Roligt att se. Jag är inte speciellt sport intresserad alls, tycker det är skit tråkigt att kolla på skidor tillexempel, visst kan det vara spännande men det är så segt.. men hockey tycker jag är jätte kul att se på. Men nu ska jag slita mig från datorn och Vakna med The voice, har ju sovmorgon till 10 typ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0