Valentine's day

Nu är jag väldigt mätt, mätt som en propp, propp mätt. Har precis ätit tacos, och gott var det då! Senare mot kvällen ska jag och Ida fara och se på bio hehe (: Egentligen vet jag inte vilken film det är, men om den är kass så är den kass, om den är bra så är den bra. Det återstår väl att se. Har för övrigt hat väldigt tråkigt idag, jag har städat och tvättat två tvättmaskiner, helvete vad jag känner mig vuxen för att vara 15 hela år. Sen en till för övrigt sak, ni vet när man länktar till någonting så mycket så det nästan gör ont i magen? Så mycket länktar jag till imorgon haha. Tacka fan för att man iallafall går på samma skola!


Det där var inte lätt! krävdes stor del av min mattelektion..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0