I'm staring at perfection

Äntligen Fredag! Äntligen får man sova ut i två dagar iallafall, älskar helgen (: Skolan idag var som vanligt, den var väldigt skol:ig som alla andra dagarna då. Dryg och ganska tråkig. Jag har ont i min rumpa.. Skulle typ fälla Erik, men jag fällde mig själv istället, så dåsa rakt ner i sten golvet och slog min stackars rumpa, det gjorde ont. Haha, måste ta ner med min klantighets faktor lite, lite mer smidighets faktor skulle vara lite bättre, skulle säkert göra mindre ont också (: Eh.. vad mer har jag att säga då. Ja senare ska jag vara med Ida! Det var verkligen länge sen jag var med henne. Också kanske jag och mamma ska fara och äta på Milano, kyckling sallad here I come! ;) Men, vad mer.. nä vet ni, mitt liv är inte så intressant så jag kommer inte på något mera. Ska ta och vila ett tag är svin trött, sen får vi se vilken ordning allt kommer i. Pusss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0