Like never before

Oj, den här söndagen har gått ganska ovanligt snabbt. Jag spolade upp ett hett bad med mycket skum, tända ljus och apelsin klyftor. Jag njöt vill jag lova. Sen ställde jag mig och gjorde mexikana soppa, den är verkligen skit god tycker jag! Sen har jag bara legat och sett tv hela kvällen. Erik var så trött, så han fick faktiskt ledigt från mig ikväll haha. Dom vann ju guld också i Piteå! Naw, vilka duktiga små killar. Äh nu ska jag packa gympa kläder och gå och borsta tänderna sen gå och lägga mig. Imorn har vi sovmorgon som vanligt, och en ganska lugn skoldag, jag gillar måndagarna faktiskt. Och jag gillar när Erik har träningar efter skolan och inte på kvällen. Värt att anteckna kanske?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0