När vindarna vänder

Usch, usch, jag känner mig äcklig. Något tar åt mig ibland, jag kan få perioder som jag skiter i skolan, tar egna sovmorgonar och far hem tidigare. Hade några sånna perioder i höstast. Men jag skötte skol arbetet iallafall! Det är inte det, utan jag blir bara extremt less, lat och trött på skolan. Inte på skol arbetet, men på lektionerna. Och jag är så just nu. Det är faktiskt pinsamt. Så nu ska jag skärpa mig, och bli en duktig flicka igen. Jag är inte så dålig i skolan som vissa tror jag är. Jag kanske inte är den smartaste, men jag är fan inte dum heller. Och ja, jag for hem lite tidigare idag.. Vet, det är inte alls bra. Jag tror snart jag måste fara till vårdcentralen faktiskt, jag har haft så konstigt ont i magen dom senaste dagarna, jag har uteslutit mensvärk, det kan inte vara det. Men nu ska jag skriva klart min engelska berättelse, och sen vara med min favorit kille. Bye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0