Never fall again

Haha bra Matilda, då säger vi så, du kan flytta in den 16 Juni till min gräsmatta (:

Jag har det lite dåligt med bilder har jag märkt, aja tror min blogg överlever torkan ett tag till. Men jag och Erik for med mamma och hyrde film, sen sprang vi in på ica och köpte chips, dipp och en big coca cola hehe. Vi är inte direkt smala måste jag få säga faktiskt.. okej han är det smal, en liten pinne till kille (: haha nej förlåt Erik, du är en biff. Nåja skitsamma.. nu är jag alldeles för trött, så sovsött!


Kommentarer
Postat av: mmatilda

ska jag flytta in på min födelsedag? xDDD <333333333333333333333333333

2010-01-08 @ 17:47:56
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0