Proud to be me

Har ni tänkt på en sak, vad som kan låta helt fel om man bara byter ordning på hur man säger det, mormor och morfar, morfar och mormor? farmor och farfar, farfar och farmor? Haha det är lite coolt faktiskt (: Nåja men.. det är varmt idag, det är varmt?! För 3 dagar sen höll man på att frysa ihjäl mellan bilen och huset, och nu är det 0 gradigt, it's amazing! Det var -13 när jag gick och lade mig inatt, haha, wow.. snart kommer min moster hit så då ska jag sno hennes hund och gå en lång promenad i värmen! I lajk it (: Mormor håller på att baka bullar, eller göra degen, och jag har fått uppgiften att typ.. baka bullarna. Och sen har mamma hunnit skälla ut mig för att hennes internet till hennes lilla laptop är borta haha.. mig av alla, jag som inte äns är hemma xD Nåja, senare hoppas jag på en mysig kväll, men får se hur det blir, pusss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0