Söndagar..

Fan vad ont i huvudet jag får när jag ligger kvar för länge i sängen. Nu är det söndag. Veckan drygaste dag. Och jag tror inte min dag kommer vara speciellt speciell, nä det kommer den nog verkligen inte. Men det gör mig ingenting. Mitt liv är inte speciellt speciellt heller. Nu ska jag tömma tvätt maskinen och hänga upp kläderna. Skriva klart den där krönikan, kommer lyckas bli en jäkla insändare hur som hellst, fuck. Kanske dra mig ut på en musik promenad, skönt ute så varför inte. Sen.. vill jag vara med Erik. Jag har ingenaning om när han kommer hem från Piteå eller något, eller om han äns har tid. Men jag vill det iallafall hehe. Naw..

En sak som jag kom på igår, en ganska cool sak var det jag kom på också. Att det här med kärlek, det är ganska mirakel likt. Alltså.. Att just 2 personer, blir kära i varandra, just i varandra av alla som finns på denna jord. Och att just båda blir kära i varandra. Haha jag tycker det är ganska häftigt nu när jag har tänkt på det ett tag. Nu vet jag inte om jag förklarar det på rätt sätt, det är inte alltid så lätt att förklara mina tankar. Och att känslan ''kär'' är så stor, det är ju nästan obeskrivligt. Kär i varandra, av alla som finns. Hihi (: Ja jag tänker lite mycket ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0