Free fallin'

Känner mig elak, är så mycket Erik nu.. Puss på er andra också ♥ Någonting som är skönt, är att jag och Erik umgås med samma personer, inte alla men. Det är helt underbart att vara med alla samtidigt, lycka helt enkelt. Jag är ofta rädd för att dom runt om mig ska tycka jag glömmer bort dom pga Erik. Som jag brukar säga: Vännerna kommer vara dom som står kvar längst. Visst många tycker säkert det är fel, men det tycker inte jag. Jag tror på evig vänskap men jag är tveksam mot evig kärlek, evig kärlek finns, men jag är fortfarande tveksam mot det. Sen ska man kanske tänka på allt som är just nu, kärleken nu. Inte så att jag är emot kärlek, tycker bara den kan styra en människa så enormt, på många olika sätt. Vill egentligen bara ha sagt att jag älskar alla runt om mig (: haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0