We'll walk this road together, through the storm

Puss på snygg brudarna (: Kom hem typ 10 ikväll, efter ha cyklat hem i regnet.. medans dom andra cyklade iväg till E-lund, i regnet! Blött äckligt och kallt, blä. Regn på mitt vackra hår, det är inte bra! Usch :( Och regn är så tråkigt också. Okej det känns bättre när det regnar och man sover bort hela dagen, för då har man inte missa den sällsynta solen iallafall. Nog om regn, hoppas på bättre väder nu bara. Annars så sitter jag och funderar vad som är fel på mig egentligen, i Måndags fick jag en Marabou av mamma. Och den är fortfarande kvar? Jag har inte ätit upp den, jag förstår inte? Jag älskar choklad och är väldigt glupsk av mig. Ganska konstigt ändå.. fetttttttttttooooooooo :D KÄNNS NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0