Dance the night away

Äntligen hemma efter flera timmar i Luleå med familjen. Jag skulle nästan kunna säga att jag har ont i fötterna, men.. den mesta delen har jag legat i sängar, så jag har bara nästan ont i fötterna. Vi har varit och kollat på nya sängar till oss alla, och till slut efter 3 timmar på en affär hade vi alla var sin. Mamma Nisse och Kim köpte sån där cool som man kan heva ner och upp. Jag valde en vanlig hederlig säng, tycker motor sängar bara är trams haha. Min säng kommer dock inte fören nästa vecka någon gång, buhu. Sen var dom bara in på tråkiga och jobbiga affärer som är typ hundra mil långa, jobbigt. Nä, nu ska jag ta och avnjuta min lediga dag med en snygg kille, imorgon är det sommar jobb. Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0